مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 12:002023-10-24بين الملل

وزیر اسراییلی: تل آویو به خاطر گروگان ها از حمله زمینی صرف نظر نمی کند


وزیر انرژی رژیم صهیونیستی ادعا کرد که تل آویو به خاطر اسرای اسراییلی نزد حماس، از حمله زمینی به غزه صرف نظر نخواهد کرد و زیرساخت های حماس را نابود خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یسراییل کاتس  وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در گفت وگو با یک نشریه آلمانی همچنان به حمله زمینی ارتش اشغالگر به نوار غزه تهدید کرد و گفت که تل آویو به دلیل قضیه اسرای نزد حماس، از این موضوع صرف نظر نخواهد کرد.

  17 روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیستی می گذرد.

عملیاتی بی سابقه و غافلگیرانه ای که تاکنون دست کم به هلاکت 1400 صهیونیست منجر شده است و بیش از 200 اسراییلی نیز به اسارت گرفته شده اند.

در چنین فضایی که رژیم صهیونیستی در جبران شکست عملیاتی و اطلاعاتی اش در حال بمباران مستمر مناطق مسکونی، مساجد، بیمارستان ها، مدارس و .

در غزه، است، همزمان برای نشان دادن قدرت پوشالی خود، هر روز به نوعی از آغاز عملیات زمینی علیه نوار غزه به بهانه نابود کردن حماس، باوجود همه هشدارهای موجود در این خصوص، سخن می گوید.

  در حالی که یکشنبه شب (22 اکتبر)، تلویزیون این رژیم (کان)، از منتفی شدن چنین حمله ای خبر داد، کاتس در مصاحبه با روزنامه آلمانی بیلد گفت: اسراییل از حمله زمینی احتمالی به غزه به دلیل موضوع اسرای نزد [حماس] صرف نظر نخواهد کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اسراییلی: تل آویو به خاطر گروگان ها از حمله زمینی صرف نظر نمی کند

وزیر اسراییلی: تل آویو به خاطر گروگان ها از حمله زمینی صرف نظر نمی کند