مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 10:052023-11-16سياسي

اردوی درمانی گروه جهادی الکفیل در بیرجند دایر شد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: اردوی 4 روزه گروه جهادی الکفیل برای خدمات دهی درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بیرجند با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهرستان در حال برگزاری است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: اردوی 4 روزه گروه جهادی الکفیل برای خدمات دهی درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بیرجند با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهرستان در حال برگزاری است.

محمد عرب،امروز25 آبان در حاشیه برگزاری اردوی گروه جهادی الکفیل در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به قیمت های بالای تعرفه های دندانپزشکی از گروه جهادی الکفیل درخواست کمک به نیازمندان انجام شد که با برنامه ریزی انجام شده این گروه جهادی به مدت 4 روز از 23 تا 26 آبان ماه در استان حضور دارند.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان، قبل از حضور این گروه جهادی 2 هزار 500 نفر از جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد غربالگری شدند و بر اساس نیازشان و برنامه ریزی انجام شده در این 4 روز از خدمات استفاده خواهند کرد.

عرب افزود: بیماران شناسایی شده از جامعه تحت حمایت در شهرستان بیرجند هستند و با توجه به بعد مسافت و فراهم نبودن شرایط رفت و آمد در این مرحله فقط شهرستان بیرجند و در مراحل بعدی در سایر شهرستان ها هم حضور خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی درمانی گروه جهادی الکفیل در بیرجند دایر شد

اردوی درمانی گروه جهادی الکفیل در بیرجند دایر شد