مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 09:402023-11-02سياسي

سفر رییسی به کردستان


 رییس جمهور کشورمان که در دور دوم سفرهای استانی خود به منظور دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر اول و افتتاح 16 کلان پروژه به استان کردستان سفر کرده است در بدو ورود به فرودگاه سنندج گفت: کردستان استان فرهنگ، هنر، صفا  وفا، استان وفاداری به انقلاب اسلامی و پایمردی، مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سید ابراهیم رییسی صبح پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه سنندج و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از اینکه به استان کردستان سفر کرده ام خوشحالم.

رییس جمهور همچنین اظهار کرد: کردستان استان شهدا، جانباران و ایثارگران و چهره های ماندگار و مفاخر نه فقط برای این استان بلکه برای تمام ایران اسلامی است و امروز امنیت این استان مدیون تلاش و مجاهدت مردان و زنانی است که این استان را از لوث وجود گروهک ها پاکسازی کردند و زمینه توسعه یافتگی و کار و تلاش را برای استان فراهم نمودند.

  رییسی به دور اول سفر خود به استان کردستان اشاره کرد و گفت: در دور اول سفر، ضرورت ها شناسایی و اقداماتی در نقاط مختلف استان آغاز شد که بسیاری از این طرح ها اجرایی شده و به دست توانای جوانان و مدیران باکفایت بخش قابل توجهی از طرحها به ثمر نشسته و بخشی نیز در دست اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییسی به کردستان

سفر رییسی به کردستان