مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-14اقتصادي

لزوم تقویت اقتصاد رسانه ها در زنجان


رییس اتاق بازرگانی زنجان اولویت اتاق را ارتباط با رسانه ها عنوان کرد و گفت: تقویت اقتصاد رسانه باید در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، صمد یوسفی اصل، رییس اتاق بازرگانی زنجان در نشست صبحانه کاری با خبرنگاران بنای اتاق را همکاری با رسانه ها دانست و اظهار کرد: گام نخست این همکاری برقراری ارتباط است.

رییس اتاق بازرگانی زنجان با تاکید بر لزوم تقویت اقتصاد رسانه افزود: رسانه ها باید اقتصاد قوی داشته باشند، چرا که توانمندی رسانه ها مدیریت اوضاع را ارتقا می دهد.

وی با بیان اینکه رسانه هم در واقع یک مجموعه اقتصادی محسوب می شود، ادامه داد: برای مدیریت مالی رسانه ها باید اقداماتی انجام شود.

یوسفی اصل نقص بزرگ استان را کمبود شرکت های بین المللی بازرگانی دانست و ادامه داد: از یک هزار و 200 واحد فعال در استان، فقط حدود 150 واحد در امر صادرات فعال هستند که خلاء محسوب می شود.

رییس اتاق بازرگانی زنجان با بیان ابنکه در آغاز کار هیات رییسه جدید اتاق بازرگانی زنجان کارت بازرگانی 80 شرکت در استان های دیگر فعال بود، ادامه داد: تلاش می شود این کارت ها به داخل استان منتقل شود، ضمن اینکه 6 شرکت از این تعداد به استان منتقل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت اقتصاد رسانه ها در زنجان

لزوم تقویت اقتصاد رسانه ها در زنجان