مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 07:502023-11-12سياسي

بد صحبت کردن والدین با کودک، چه بلایی بر سر او می آورد؟


یک مدرس فن بیان با اشاره به اینکه نوع و مقدار تکلم والدین با کودک در قدرت سخن گفتن او در آینده تاثیر جدی دارد، گفت: والدین وقتی با فرزند خود صحبت می کنند، - ایسنا/قم یک مدرس فن بیان با اشاره به اینکه نوع و مقدار تکلم والدین با کودک در قدرت سخن گفتن او در آینده تاثیر جدی دارد، گفت: والدین وقتی با فرزند خود صحبت می کنند، با صدای آرام و ملایم حرف بزنند چرا که وقتی ارتفاع صدا بالا می رود بچه از والدینی که مرکز آرامش و امنیت او هستند، احساس خطر می کند.

بتول نجفی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: اغلب خانواده ها نظام قانونمندی برای دسترسی بچه ها به فضای مجازی ندارند، متاسفانه کم نیستند پدر و مادرانی که به کودک حتی زیر دوسال تا گریه می کند چون نمی توانند او را ساکت کنند سریع گوشی موبایل خود را به او می دهند.

وی اضافه کرد: اینجا تکلم صورت نمی گیرد و مادر با بچه صحبت نمی کند تا او را آرام کند بلکه از کارتون یا بازی های موبایل برای بچه استفاده می کنند، این ارتباط کلامی کمرنگ در ادامه منجر به این می شود که خود کودک نیز تمایلی به صحبت کردن پیدا نکند.

علت عدم امکان برقراری ارتباط کودک با دوستان و هم سالان چیست؟ این مدرس فن بیان گفت: همه این ها موجب می شود تا کودک وقتی وارد مهدکودک، مدرسه و به طور کلی جمع همسالان می شود دایره لغات کمی برای سخن گفتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بد صحبت کردن والدین با کودک، چه بلایی بر سر او می آورد؟

بد صحبت کردن والدین با کودک، چه بلایی بر سر او می آورد؟