مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-01ورزشي

هرمزگان قهرمان ترامپولین و مینی ترامپولین باشگاه های کشور شد


تیم ترامپولین دختران هرمزگان قهرمان مسابقات ترامپولین و مینی ترامپولین باشگاه های کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، تیم ترامپولین دختران به نمایندگی از استان هرمزگان و با مربیگری مرضیه محمد بابایی و سرپرستی سعیده هلاکویی متشکل از 19 ژیمناست در مسابقات لیگ باشگاه های ترامپولین و مینی ترامپولین کشور در شهر الوند استان قزوین شرکت کرده بود با کسب عنوان قهرمانی به استان بازگشت.

در این پیکارها هرمزگان موفق شد در رقابتهای تیمی، مقام اول تیمی در رده سنی 15-16 سال، مقام دوم تیمی در رده سنی 11-12 سال و مقام سوم تیمی در رده سنی بزرگسالان را به خود اختصاص دهد.

در رقابتهای انفرادی بخش ترامپولین نیز یسنا شجاعی مقام دوم انفرادی رده سنی 11-12 سال و تسنیم ملک زاده مقام سوم انفرادی رده سنی 11-12 سال را به خود اختصاص دادند.

همچنین هانیه سالاری مقام دوم انفرادی رده سنی 15-16 سال و  نرگس شمس مقام دوم انفرادی رده سنی بزرگسال را کسب کردند و در رقابتهای انفرادی بخش مینی ترامپولین نیز مریم پورصابر مقام سوم انفرادی رده سنی13-14 سال را به دست آورد.

اعضای تیم منتخب استان هرمزگان را آلما فاعلیان، آوین باقرزاده، ریحانه فقیهی نیا، نازنین زهرا سلجوقی، درسا رحمتی، تسنیم ملک زاده، پرنیا رشت، یسنا شجاعی، مریم پورصابر، نگاه سلطانی نژاد، درناز فروزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان قهرمان ترامپولین و مینی ترامپولین باشگاه های کشور شد

هرمزگان قهرمان ترامپولین و مینی ترامپولین باشگاه های کشور شد