مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-16حوادث

با تلاش امدادگران کودک گمشده طارمی به خانواده برگشت


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: کودک 6 ساله گمشده در طارم سفلی با کمک امدادگران هلال احمر استان قزوین به آغوش خانواده بازگشت.

- ایسنا/قزوین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: کودک 6 ساله گمشده در طارم سفلی با کمک امدادگران هلال احمر استان قزوین به آغوش خانواده بازگشت.

حسین خویینی در تشریح خبر پیدا شدن کودک گمشده طارمی اظهار کرد: طی تماس تلفنی مبنی بر مفقودی پسر بچه 6 ساله در روستای زرین خانی بخش طارم سفلی در ساعت 15 دیروز 24 آبان، سریعاً تیم های امداد و نجات به منطقه اعزام شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین، وی با اشاره به حساسیت این عملیات افزود: به لحاظ کوهستانی و خطرناک بودن منطقه و همچنین احتمال حمله حیوانات وحشی و خطرات جانی برای کودک یک تیم خودرویی کمک دار، 2 تیم موتور سوار و همچنین تیم های پیاده هر چه سریع تر خود را به منطقه رساندند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان کرد: امدادگران با همراهی اهالی جستجوی خود را از شمال منطقه به سمت جنوب آغاز کردند و پسر بچه 6 ساله را که از ساعت 8 صبح مفقود شده بود ساعت 16 در حالی که از فرط خستگی در ارتفاعات جنوبی منطقه به خواب رفته بود، پیدا کردند و به خانواده وی بازگرداندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تلاش امدادگران کودک گمشده طارمی به خانواده برگشت

با تلاش امدادگران کودک گمشده طارمی به خانواده برگشت