مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-20سياسي

اجرای بیش از 150 برنامه علمی طی هفته بسیج در فارس


رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس از اجرای بیش از 150 برنامه علمی طی هفته بسیج توسط نواحی مقاومت بسیج در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس از اجرای بیش از 150 برنامه علمی طی هفته بسیج توسط نواحی مقاومت بسیج در سطح استان خبر داد.

مجید میکاییلی امروز، 29 آبان با اشاره به شعار هفته بسیج امسال تحت عنوان بسیج امید ملت ایران، بسیج مقاومت و اقتدار ملی گفت: در این هفته برنامه های مختلفی در سراسر استان فارس تدارک دیده شده است و بیش از 150 برنامه شامل صد برنامه عمومی و 50 برنامه شاخص و تخصصی به همت سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر استان فارس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بسیج به عنوان یک مجموعه بزرگ مردم نهاد، آتش به اختیار و خودجوش برای رفع مشکلات کشور، نماینده مردم، از مردم ، با مردم، برای مردم و مظهر تحقق مردم سالاری دینی است.

رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه دبیری کارگروه علمی و پژوهشی کنگره امیران و سرداران 15 هزار شهید ولایتمدار استان فارس با سازمان بسیج علمی و ریاست آن به رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس واگذار شده است، عنوان کرد: همزمان با هفته بسیج، برنامه های تخصصی این کنگره نیز آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 150 برنامه علمی طی هفته بسیج در فارس

اجرای بیش از 150 برنامه علمی طی هفته بسیج در فارس