مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 19:512023-11-04اجتماعي

فیلم جدیدی از زنده گیری بحث برانگیز خرس زخمی در مجن!


  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ 2 قلاده خرس قهوه ای که از گونه های ارزشمند جانوری کشورمان محسوب می شوند، در روزهای اخیر در حومه مجن جان خود را از دست دادند و این ویدئو، متعلق به یکی از همان خرس هاست.

این خرس قهوه ای که در تصویر می بینید، زخمی بوده و محلی ها می گویند حین انتقال به اداره محیط زیست شهرستان شاهرود جان خود را از دست داده است.

در ارتباط با علت مرگ 2 خرس قهوه ای در مجن از ابتدا خبرهای ضد و نقیضی از اصابت گلوله تا بیان تصادف جاده ای و مواردی از این دست بیان شده؛ اما سازمان حفاظت محیط زیست و اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان تاکنون واکنشی در این زمینه از خود نشان نداده است.

خبرگزاری فارس بدون قضاوت درباره مسائل فنی این مسأله، آماده انتشار پاسخ مسؤولان امر در اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ خرس قهوه ای، گونه ای خرس بزرگ جثه و درشت اندام بوده که در شماری از مناطق ایران و استان سمنان به ویژه در مناطق حفاظت شده شرق و شمال این استان پراکنده است.

وزن این نوع خرس از 70 تا 780 کیلوگرم متغیر است و بزرگ ترین زیرگونه آن، خرس کودیاک در قامتی هم اندازه خرس قطبی با وی بر سر عنوان بزرگ ترین گونه خرس و بزرگ ترین جانور شکارچی روی خشکی رقابت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم جدیدی از زنده گیری بحث برانگیز خرس زخمی در مجن!

فیلم جدیدی از زنده گیری بحث برانگیز خرس زخمی در مجن!