مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-15سياسي

شمار مجله های علمی بین المللی دانشگاه دامغان به 8 فقره می رسد


سرپرست کتابخانه و مرکز اسناد و مدارک علمی دانشگاه دامغان با اشاره به فعالیت پنج مجله علمی بین المللی زیرنظر دانشکده های این دانشگاه گفت: تعداد این مجله ها تا پایان سال به 8 عدد برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، بهنام پورحسن طنابچی، سرپرست کتابخانه و مرکز اسناد و مدارک علمی دانشگاه دامغان ظهر امروز همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مرکز اسناد علمی و کتابخانه مرکزی دانشگاه دامغان با بیش از 70 هزار جلد کتاب و پایان نامه، آماده ارائه خدمت به دانشجویان، اعضای هیات علمی، کارکنان و عموم شهروندان دامغانی است.

وی بیان کرد: سالن جلسات مریم میرزاخانی و کتابخانه دیجیتال دکتر منصوری دانشگاه دامغان نیز در خدمت اساتید و دانشجویان به منظور برگزاری جلسات دفاع، سخنرانی های علمی و کارگاه های آموزشی و تسهیل در جست و جوی منابع پژوهشی و مطالعاتی است.

سرپرست کتابخانه و مرکز اسناد و مدارک علمی دانشگاه دامغان ضمن اشاره به فعالیت های انتشارات دانشگاه دامغان با چاپ بیش از 60 عنوان کتاب تالیفی و ترجمه از اعضای هیات علمی دانشگاه ها، یادآور شد که علاقمندان می توانند این کتاب ها را به صورت حضوری از کتابخانه دانشگاه یا از سامانه فروشگاه آنلاین انتشارات به آدرس store.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار مجله های علمی بین المللی دانشگاه دامغان به 8 فقره می رسد

شمار مجله های علمی بین المللی دانشگاه دامغان به 8 فقره می رسد