مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 08:502023-11-20سياسي

پیگیری وضعیت دانشجوی اهوازی به کمارفته به کجا رسیده است؟


اسفندماه سال گذشته بود که علی افخمی پور دانشجوی ترم آخر مهندسی برق دانشگاه شهید چمران اهواز و چند همکلاسی دیگرش برای گذراندن یک کلاس، از این دانشگاه به دانشکده نفت اهواز ارجاع داده می شوند اما در آزمایشگاه، - او و یک دانشجوی دیگر هنگام انجام آزمایش، به دلیل ایمن نبودن تجهیزات دچار برق گرفتگی شدند.

همکلاسی دیگر، هنگام برق گرفتگی پرت شد اما علی با شدت بیشتری دچار حادثه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حالا هشت ماه پس از آن حادثه، علی زمین گیر است و قدرت تکلم و حرکت را از دست داده است.

با این وجود، دانشگاه صنعت نفت نه تنها هیچ پاسخی به درخواست ها برای روشن شدن شرایط زمان حادثه نمی دهد بلکه بنا به گفته خانواده افخمی پور در ورود کارشناسان دادگستری برای تهیه گزارش از ابعاد حادثه و بررسی ایمنی آزمایشگاه و گفت وگو با استاد و شاهدان نیز همکاری نمی کند.

از طرف دیگر برای خانواده افخمی پور این سوال مطرح است که چرا تاکنون آقای عبدالهی موسوی، استاد علی، نه تنها جویای وضعیت دانشجوی خود نشده است، بلکه در زمان وقوع حادثه نیز معلوم نیست به چه کاری مشغول بوده که در زمان برق گرفتگی، یکی از هم کلاسی ها او را از برق جدا کرده است.

سحر افخمی پور، خواهر علی افخمی پور در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت این دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری وضعیت دانشجوی اهوازی به کمارفته به کجا رسیده است؟

پیگیری وضعیت دانشجوی اهوازی به کمارفته به کجا رسیده است؟