مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-19اجتماعي

اعزام مرحله اول دانش آموزان سیستان و بلوچستان به اردوی راهیان نور در آذر ماه


مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، آشنایی دانش آموزان با سیره زندگی شهیدان و ارزش های دفاع مقدس را از آثار اردوهای راهیان نور دانست و افزود: - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، آشنایی دانش آموزان با سیره زندگی شهیدان و ارزش های دفاع مقدس را از آثار اردوهای راهیان نور دانست و افزود: این سفر معنوی فرصتی فراهم می کند تا دانش آموزان از آموخته های این اردو در زندگی خود استفاده کنند.

حسن بروشکی شامگاه شنبه در جلسه ستاد راهیان نور و راهیان پیشرفت استان گفت: اردوی دانش آموزی راهیان نور مناسبترین و بهترین کار تربیتی جهت آشنایی دانش آموزان با سیره زندگی شهیدان و ارزش های دفاع مقدس است.

بروشکی بیان داشت: در سایه تلاش ها و تعامل بین آموزش و پرورش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان، دانش آموزان و فرهنگیان امسال نیز همانند سال های گذشته تحت پوشش برنامه های فرهنگی و تربیتی در دو مرحله آذر و بهمن ماه به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.

وی گفت: امنیت و آرامش ایران را مرهون ایثار و شهادمت شهدا و رزمندگان اسلام هستیم و از دانش آموزان عزیز که به اردوی راهیان نور اعزام می شوند، می خواهیم خاطرات و دلنوشته هایشان و آنچه که از این سفر معنوی دریافت کردند؛ بدرستی درک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام مرحله اول دانش آموزان سیستان و بلوچستان به اردوی راهیان نور در آذر ماه

اعزام مرحله اول دانش آموزان سیستان و بلوچستان به اردوی راهیان نور در آذر ماه