مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-07سياسي

شورای فرهنگ عمومی در غربت است/سنت های غلط باید ریشه کن شود


امام جمعه مهریز از غریب واقع شدن شورای فرهنگ عمومی گلایه و تاکید کرد: اگر فرهنگ جامعه اصلاح شود بقیه مسائل از جمله سنتها، هنرها، نمادها و رفتارها هم اصلاح می شود.

- ایسنا/یزد امام جمعه مهریز از غریب واقع شدن شورای فرهنگ عمومی گلایه و تاکید کرد: اگر فرهنگ جامعه اصلاح شود بقیه مسائل از جمله سنتها، هنرها، نمادها و رفتارها هم اصلاح می شود.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با بیان این که شورای فرهنگ عمومی یک نهاد قانونی و مصوباتش لازم الاجراست اما در غربت واقع شده است، گفت: فرهنگ در تعالی فکر و اخلاق جامعه نقش مهمی دارد چرا که اگر فرهنگ جامعه اصلاح شود، بقیه مسائل از جمله سنتها، هنرها، نمادها و رفتارها هم اصلاح می شود.

وی با اشاره به این که سنت های مختلف حسنه و سیئه در جامعه وجود دارد، اضافه کرد: سنت های حسنه بایستی در جامعه ادامه یابد ولیکن سنت های غلط که متاسفانه در جامعه رواج پیدا می کند، جامعه را سمت و سوی دیگری هدایت می کند.

امام جمعه تصریح کرد: قطعا این سنت های غلط با همکاری دستگاه های اجرایی کم کم ریشه کن می شود و اگر در این راستا کوتاهی کنیم، این سنت ها نسل بعد از نسل ادامه پیدا کرده و بیشتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای فرهنگ عمومی در غربت است/سنت های غلط باید ریشه کن شود

شورای فرهنگ عمومی در غربت است/سنت های غلط باید ریشه کن شود