مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 10:352023-10-29اجتماعي

اعزام نخستین کاروان دختران دانش آموز خراسان شمالی به اردوی راهیان نور


نخستین کاروان دختران دانش آموز استان، صبح امروز هفتم آبان به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

- ایسنا/خراسان شمالی نخستین کاروان دختران دانش آموز استان، صبح امروز هفتم آبان به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اعزام کاروان های دانش آموز خراسان شمالی از امروز در استان آغاز شد که طی آن تعدادی از دختران دانش آموز متوسطه دوم به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

محمد عقیقی گفت: امروز 200 دانش آموز دختر مدارس شهرستان بجنورد با شش دستگاه اتوبوس راهی اردوی راهیان نور شدند تا با محل شهادت عزیزترین مردان دفاع مقدس و شهرها و مناطق مقاومتی دوران دفاع مقدس آشنا شوند و قدردان از جان گذشتگی رزمندگان و شهدا باشند.

وی ادامه داد: امسال قرار است دو هزار و 500 دانش آموز از استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند که در چند مرحله خواهد بود.

پارسال از آنجایی که نخستین سال بعد از دوران شیوع کرونا بود، یک هزار دانش آموز از استان به این مناطق اعزام شده بودند که امسال بیش از دو برابر می شود.

وی افزود: مدت این اردوها شش روز از تاریخ حرکت در نظر گرفته شده و شامل گروه های مجزای دختران و پسران می شود و به طور کلی نیز این اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام نخستین کاروان دختران دانش آموز خراسان شمالی به اردوی راهیان نور

اعزام نخستین کاروان دختران دانش آموز خراسان شمالی به اردوی راهیان نور