مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 19:002023-10-24سياسي

مرکز نیکوکاری نفس با هدف کاهش سقط غیرقانونی در جیرفت راه اندازی می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت راه اندازی مرکز نیکوکاری نفس را در جلوگیری از سقط غیرقانونی جنین ضروری دانست که در سه حوزه شناسایی، فرهنگسازی و حمایتی در جهت کاهش سقط های غیرقانونی تعریف شده است.

- مرکز نیکوکاری"نفس" با هدف کاهش سقط غیرقانونی در جیرفت راه اندازی می شود ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت راه اندازی مرکز نیکوکاری نفس را در جلوگیری از سقط غیرقانونی جنین ضروری دانست که در سه حوزه شناسایی، فرهنگسازی و حمایتی در جهت کاهش سقط های غیرقانونی تعریف شده است.

  دکتر علی اصغر خیرخواه، امروز دوم آبان ماه در جلسه بررسی راه اندازی مرکز نیکوکاری نفس در جیرفت ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری علیه السلام و محکومیت اقدامات وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیستی در فلسطین اشغالی و نوار غزه اظهار کرد: اقدامات ضد بشری و قتل عام زنان، کودکان و بیماران بی پناه در غزه باعث رنج هر انسان آزادی خواه و ظلم ستیزی است که حمایت مردم جهان در پایان دادن این اشغالگری را به دنبال داشته است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مقوله جوانی جمعیت، افزود: همکاری همه نهادها در کنار دانشگاه های علوم پزشکی در نهادینه کردن فرهنگ جوانی جمعیت از ضروریات روز جامعه ماست که جلب مشارکت خیران و مراکز مردم نهاد در این راستا اقدام ویژه ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نیکوکاری نفس با هدف کاهش سقط غیرقانونی در جیرفت راه اندازی می شود

مرکز نیکوکاری نفس با هدف کاهش سقط غیرقانونی در جیرفت راه اندازی می شود