مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:352023-10-29فرهنگي

ساختار جشنواره های هنرهای تجسمی تغییر جدی می کند


محمد خراسانی زاده، مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی در مشهد، جریان گرافیک کشور را درون زا و مبتنی بر تشکل های مردمی هنرمندان دانست.

- محمد خراسانی زاده، مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی در مشهد، جریان گرافیک کشور را درون زا و مبتنی بر تشکل های مردمی هنرمندان دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، محمد خراسانی زاده، مدیرکل هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی که در محل جهاد دانشگاهی مشهد مقدس برگزار شد، گفت: بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در بیستمین دوره برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری رضوی توانست یک تحول کیفی ایجاد کند.

او ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری جشنواره ملی گرافیگ رضوی بیان کرد: با توجه به کاستی منابع، ساختار جشنواره ها به ویژه در حوزه هنرهای تجسمی تغییراتی جدی را شاهد بود.

مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ افزود: جشنواره گرافیک امسال در چهار رشته پوستر، تصویرسازی، کارتون و کاریکاتور و پرچم و کتیبه برگزار و آثاری در این حوزه ها ارسال شد که هرکدام از آنها در نوع خود پدیده هایی مهم و قابل توجه محسوب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار جشنواره های هنرهای تجسمی تغییر جدی می کند

ساختار جشنواره های هنرهای تجسمی تغییر جدی می کند