مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 19:002023-10-23سياسي

نخستین سالگرد شهادت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) برگزار می شود


معاون فرهنگی، اجتماعی و تبلیغات حرم مطهر شاهچراغ(ع)، از برگزاری یکمین سالگرد شهدای حادثه تروریستی این آستان مقدس در روز پنجشنبه چهارم آبان ماه خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز،  حجت الله طلایی امروز در نشست خبری، اظهار داشت: چهارم آبان ماه 1401 با حمله داعشیان کوردل به حرم مطهر شاهچراغ(ع)، 13 نفر به شهادت و بیش از 20 نفر مجروح شدند.

وی با بیان اینکه به گفته رهبر معظم انقلاب، این حادثه تلخ، اما با شکوه بود، افزود: این واقعه در تاریخ به یادماندنی است، همان گونه که در دیدار با مردم قم، رهبری مطرح کردند که این واقعه همانند عاشورا باید زنده نگه داشته شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و تبلیغات آستان احمدی و محمدی ادامه داد: این حادثه به جهت شهدایی که در راه زیارت خانواده اهل بیت(ع) به شهادت رسیدند، باشکوه بود و تاریخ این موضوع را خود ماندگار خواهد کرد.

طلایی اضافه کرد: از سران 57 کشور، پیام تسلیت داشتیم و چندین کشور به صورت حضوری در این مراسم به ویژه از عتبات عالیات در عراق و سوریه شرکت کردند.

وی از هماهنگی برنامه بزرگداشت یکمین سالروز شهادت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) توسط دستگاه های اجرایی و نهادهایی چون سپاه فجر و صدا و سیما خبر داد و گفت: برگزاری محفل انس با قرآن کریم در قالب ملی، سرودخوانی قرآنی کودکان، همخوانی قرآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین سالگرد شهادت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) برگزار می شود

نخستین سالگرد شهادت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) برگزار می شود