مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-09اجتماعي

حرفه آموزی129 نفر از خانواده های آسیب دیده و در معرض آسیب نهبندان


رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای نهبندان گفت: 129 نفر از خانواده های آسیب دیده و در معرض آسیب این شهرستان آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند.

- مرتضی مالدار تنها، رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای نهبندان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از این شهرستان یه  سهم بسزای مهارت آموزی و توانمند سازی در توسعه اشتغال پایدار به ویژه برای جوانان بدون مهارت اشاره کرد و اظهارداشت:  فراگیری آموزش های مهارتی نقش چشمگیری در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی جامعه به دنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس و با توجه به اهمیت موضوع، مرکزآموزش فنی وحرفه ای شهرستان  از ابتدای سال جاری با اجرای 11 دوره آموزشی در رشته های صنایع پوشاک (ضخیم دوز زنانه)، صنایع خودرو (سرویس کار خودرو)، صنایع دستی (پیکرتراش چوب، سازنده ظروف تزیینی چوبی ، سازنده وسایل تزیینی با رزین)، صنایع غذایی(آشپز، آشپز سنتی، شیرینی پز درجه دو)، برق (تعمیر کار کولر آبی) تلاش کرده تا از خانواده های آسیب دیده و در معرض آسیب شهرستان حمایت کند.

وی تعداد آموزش دیدگان زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده آنها را 28 نفر برشمرد و گفت: در سکونت های غیر رسمی(مناطق کمتر برخوردار بازآفرینی شهری) 59 نفر آموزش های فنی و حرفه ای را فراگرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرفه آموزی129 نفر از خانواده های آسیب دیده و در معرض آسیب نهبندان

حرفه آموزی129 نفر از خانواده های آسیب دیده و در معرض آسیب نهبندان