مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-18اقتصادي

52 درصد بودجه از محل مالیات تأمین شد


سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تحقق 90 درصدی درآمدهای مالیاتی و ساماندهی 23 میلیون دستگاه پوز و درگاه پرداخت تا 26 آبان امسال خبر داد و گفت: حجم درآمدهای مالیاتی امسال به 450 هزار میلیارد تومان رسید که این میزان توانسته است 52 درصد بودجه دولت در سال جاری را تأمین کند.

- مهدی موحدی بک نظر در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با تشریح میزان تحقق عملکرد درآمد مالیاتی در سال جاری، اظهار داشت: تا 26 آبان 1402، میزان تحقق درآمدهای بودجه از محل مالیات به 90 درصد و حجم درآمدهای مالیاتی به 450 هزار میلیارد تومان رسیده است که این میزان توانسته است 52 درصد بودجه دولت در سال جاری را تأمین کند.

وی در مورد روش دریافت مالیات و دلایل رشد درآمدهای مالیاتی، گفت: درگاه های پرداخت الکترونیکی به کارپوشه های مالیاتی متصل شده و البته این نکته را هم باید تأکید کنم که تعیین کننده میزان مالیات، مجلس و مراجع تصمیم گیری هستند و سازمان امور مالیاتی بر اساس قانون، مجری قانون بودجه و مسئول وصول مالیات است.

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور تأکید کرد: بخش عمده ای از مالیات ها از محل تمرکز سازمان امور مالیاتی در شناسایی مؤدیان جدید و دانه درشت ها و کسانی است که قبلاً فرار مالیاتی داشته اند و همچنین رسیدگی دقیق به مؤدیان بزرگ و حسابرسی ویژه به حساب های این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 درصد بودجه از محل مالیات تأمین شد

52 درصد بودجه از محل مالیات تأمین شد