مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 09:402023-11-16ورزشي

برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی در گرگان


همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته بسیج و روز ملی گرگان جمعه سوم آذر همراه با جوایز نفیس از جمله خودرو در این شهرستان برگزار می شود.

- به مناسبت پنجم آذر ماه که بدون شک یکی از پرافتخارترین و تاریخ سازترین روز برای مردم گرگان است، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

طبق اعلام متولیان این مراسم، جایزه ویژه این برنامه یک دستگاه خودروی کوییک است، مراسم پیاده روی مردم گرگان به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما و سیمای سبز مرکز گلستان نیز پخش می شود.

همایش پیاده روی از ساعت 7:30 صبح روز جمعه سوم آذرماه در مسیر بلوار ناهارخوران، میدان پارتیان (دخانیات) تا محوطه باباطاهر برگزار می شود، از دیگر جوایز پیش بینی شده این برنامه تعداد 77 دستگاه دوچرخه، 77 دست لباس ورزشی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران سرشار از وقایع برجسته و ماندگار بوده و هر شهر به اندازه توان خود در این پیروزی نقش داشت.

یکی از وقایع بزرگ، قیام پنجم آذر مردم گرگان است که در سال 1357 اتفاق افتاد.

در 29 آبان سال 57 مأموران پهلوی به حرم امام رضا (ع) حمله کرده و مردم را به خاک خون کشیدند و این واقعه دل مردم را به درد آورد و در همین راستا امام راحل پیامی صادر کرده و روز پنجم آذر را عزای عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی در گرگان

برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی در گرگان