مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 18:152023-11-21سياسي

همایش جبهه علمی و فرهنگی دانشگاه های خوزستان به مناسبت هفته بسیج برگزار شد


همایش سراسری جبهه علمی و فرهنگی دانشگاه های استان خوزستان به مناسبت هفته بسیج با شعار اساتید بسیجی، کارآمدی نظام حکمرانی، آزادی قدس، آرمان اسلامی به صورت سراسری در سطح دانشگاه های کشور و دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

- ایسنا/خوزستان همایش سراسری جبهه علمی و فرهنگی دانشگاه های استان خوزستان به مناسبت هفته بسیج با شعار اساتید بسیجی، کارآمدی نظام حکمرانی، آزادی قدس، آرمان اسلامی به صورت سراسری در سطح دانشگاه های کشور و دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

دکتر علی محمد آخوندعلی رییس دانشگاه شهید چمران اهواز در این آیین که امروز (30 آبان ماه) برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: امروز بیش از 30 هزار استاد بسیجی در قالب یک مانور بزرگ علمی و فرهنگی در سراسر کشور جمع شدند تا جایگاه بالا و اقتدار بسیج را رخ دشمنان بکشانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اکنون ما نیز بر مبنای رسالت خود نیاز است که از تمامی امکانات و ظرفیت ها برای تقویت بسیج اساتید استفاده کنیم و همواره در عرصه های علمی و فرهنگی نقش موثری در جامعه ایفا کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در آستانه ولادت با سعادت حضرت زینب(س) جا دارد بر شهدای واقعه کربلا درود بفرستیم و یاد و خاطره این بانوی رشید اسلام را گرامی بداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش جبهه علمی و فرهنگی دانشگاه های خوزستان به مناسبت هفته بسیج برگزار شد

همایش جبهه علمی و فرهنگی دانشگاه های خوزستان به مناسبت هفته بسیج برگزار شد