مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 19:052023-10-23حوادث

کلاهبرداری با وعده سفر به عتبات عالیات و برنده شدن در قرعه کشی


فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از کشف پرونده 300 میلیونی در پوشش سفر به عتبات عالیات یا برنده شدن در قرعه کشی خبر داد و گفت: شهروندان مراقب تماس های تلفنی افراد فرصت طلب با چنین عنوان هایی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محمود کلوانی از کشف پرونده 300 میلیونی در پوشش سفر به عتبات عالیات یا برنده شدن در قرعه کشی خبر داد و گفت: شهروندان مراقب تماس های تلفنی افراد فرصت طلب با چنین عنوان هایی باشند.

  وی با بیان اینکه کلاهبرداران با شگرد برنده شدن شماره تلفن شهروندان برای عطاء کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، برنده شدن در قرعه کشی یا ثبت نام در سامانه سجام و.

سعی در اغفال هموطنان و خالی کردن حساب آنها را داشتند اضافه کرد: شهروندان از اعتماد به افراد بیگانه و تماس های ناشناس جدا خودداری کنند.

فرمانده انتظامی گلوگاه با اعلام اینکه در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری با ترفند خرید انلاین بدون بازگشت-سهام عدالت و همچنان برنده شدن درسفر عتبات عالیات در شهرستان که پس از تماس تلفنی با مالباخته، ابتدا یک مصاحبه ساختگی زنده در راستا برنده شدن در سفر عتبات عالیات و یا اپراتورهای تلفن همراه را ترتیب داده تصریح کرد: کلاهبردار سودجو در این تماس با استفاده از شگردها و ترفندهای مختلف با وعده پرداخت کمک هزینه، اقدام به دریافت کدمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با وعده سفر به عتبات عالیات و برنده شدن در قرعه کشی

کلاهبرداری با وعده سفر به عتبات عالیات و برنده شدن در قرعه کشی