مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-02اقتصادي

خادمی: امسال 3 مرکز استان به شبکه ریلی متصل می شود


در عملکرد اجرای شبکه ریلی در دولت سیزدهم 2 برابر 20 سال گذشته کار انجام شده است بطوریکه امسال سه مرکز استان هم به شبکه ریلی متصل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، خیرالله خادمی صبح امروز در مراسم افتتاح راه آهن همدان سنندج با حضور رییس جمهور اظهار کرد: ابتدای امسال براساس برنامه ای که برای توسعه شبکه ریلی در وزات راه در دستور کار قرار گرفت 5 شبکه با 50 هزار میلیارد تومان اعتبار به شبکه ریلی وصل می شود.

وی با بیان اینکه تحقق این مهم از نظر عملکرد اجرای شبکه ریلی در طول 2 برابر 20 سال گذشته کار انجام شده است، گفت: امسال 3 مرکز استان هم به شبکه ریلی متصل می شود.

خادمی با اشاره به خط ریلی تهران همدان سنندج گفت: این شبکه ریلی در قالب طرحی به تهران همدان و قروه سنندج و در نهایت به مرز باشماق وصل خواهد شد.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، طول مسیر ریلی همدان - سنندج 151 کیلومتر است که به عنوان 23مین استان با حضور رییس جمهور به شبکه ریلی متصل می شود.

وی با بیان اینکه این پروژه کاملا بومی است هم سوزن و هم ریل آن در داخل کشور تولید شده است، عنوان کرد: این پروژه 100 درصد پروژه ایرانی است خوشبختانه در توسعه ریلی به جایی رسیده ایم که تمام تجهیزات آن در داخل تولید می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادمی: امسال 3 مرکز استان به شبکه ریلی متصل می شود

خادمی: امسال 3 مرکز استان به شبکه ریلی متصل می شود