مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 13:052023-10-23حوادث

فرماندار قزوین به زندان رفت


رییس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه در سال 1401 دوباره چندنفر از ایشان به جرم نشر اکاذیب شکایت کردند که یکی سپاه و دیگری آقای حاجی میری مالک شرکت مه نخ و فرنخ بود، - گفت: علاوه بر اینها گزارش پلیس فتا هم بود و به همین خاطر آقای اسلامی صدر فرماندار قزوین ، دوباره به اتهام نشر اکاذیب در فضای مجازی از طریق سامانه های رایانه ای تحت تعقیب کیفری قرار گرفت و این پرونده در شعبه 111 بدوی رسیدگی شد.

رییس کل دادگستری استان قزوین از زندانی شدن فرماندار قزوین خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، علی شعبانی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران، از زندانی شدن فرماندار قزوین در زندان مرکزی (چوبین در) خبر داد و اظهار داشت: اتهام فرماندار قزوین (غلامحسن اسلامی صدر) نشر اکاذیب است.

  وی با بیان اینکه فرماندار قزوین تاکنون 3 بار به اتهام نشر اکاذیب محکوم و مجرم شناخته شده، تصریح کرد: یک بار ایشان شاکی خصوصی داشت که در شعبه 107 بدوی به اتهام نشر اکاذیب به پرداخت 5 میلیون تومان جزای نقدی محکوم شدند که این رأی مورد تجدیدنظرخواهی قرار گرفت و شعبه یک دادگاه تجدیدنظر در همان سال عیناً تأیید و اعتراض متهم رد شد.

  شعبانی اضافه کرد: بعد از این در سال 1400 چندنفر از اشخاص حقیقی و حقوقی از غلامحسن اسلامی صدر شکایت کردند که باز هم اتهام ایشان نشر اکاذیب در بستر رایانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار قزوین به زندان رفت

فرماندار قزوین به زندان رفت