مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 19:002023-11-10اجتماعي

تقویت آبرسانی به ساختمان غسالخانه آرامستان بندرعباس


رییس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از تقویت آبرسانی ساختمان غسالخانه و بهسازی و راه اندازی دو مخزن تامین آب برای مواقع بحرانی در بهشت زهرا(س) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، امید کاردانی رییس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس امروز در این ارتباط اظهار کرد: تامین آب مورد نیاز برای ساختمان غسالخانه و آبیاری فضای سبز یک امر ضروری است که با جدیت در مجموعه آرامستان برای بهبودی وضعیت دنبال می شود.

  کاردانی با اشاره به اینکه طرح تقویت آبرسانی در ساختمان غسالخانه برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان گرامی در مواقع بحرانی اجرا شده است، افزود: برای تقویت و تامین آب غسالخانه پس از حفاری 230 متر،عملیات لوله گذاری توسط لوله 2 اینچ انجام شده است.

  وی اظهار داشت: بهسازی و راه اندازی تعداد دو مخزن بزرگ تامین آب برای ساختمان غسالخانه و قسمتی از آبیاری فضای سبز در محیط بهشت زهرا(س) براب مواقع بحرانی ایجاد شده است.

  این مقام مسئول ادامه داد: این طرح تامین و تقویت آبرسانی توسط کارکنان واحد تاسیسات سازمان آرامستان شهرداری بندرعباس صورت پذیرفته است.

  رییس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس در پایان گفت: هدف از اجرای این طرح تقویت و تامین آب برای خدمات رسانی هر چه شایسته تر به مردم شریف و نجیب شهر بندرعب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت آبرسانی به ساختمان غسالخانه آرامستان بندرعباس

تقویت آبرسانی به ساختمان غسالخانه آرامستان بندرعباس