مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-19سياسي

باید از ظرفیت های جهاد دانشگاهی برای حل مشکلات کرمانشاه استفاده شود


فرماندار کرمانشاه در بازدید از بخش های مختلف سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه، بر لزوم استفاده از ظرفیت های این نهاد انقلابی برای حل مشکلات کرمانشاه تاکید کرد.

- ایسنا/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه در بازدید از بخش های مختلف سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه، بر لزوم استفاده از ظرفیت های این نهاد انقلابی برای حل مشکلات کرمانشاه تاکید کرد.

محمدرضا آمویی، امروز (28 آبان) در بازدید از سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه با اشاره به جایگاه رفیع جهاد دانشگاهی اظهار کرد: این نهاد از معدود نهادها و سازمان هایی است که مقام معظم رهبری بارها بر توانمندیهای آن تاکید داشته اند و این امر مسئولیتی که بر عهده جهادگران است را سنگین تر کرده است.

آمویی حوزه فناوری های نرم و فرهنگی را یکی از مهمترین زمینه های فعالیت جهاد دانشگاهی برشمرد و تاکید کرد: جهاد دانشگاهی در حوزه سخت افزاری و فناوری نیز خوب عمل کرده و بستر کار را برای جوانان فراهم آورده است.

وی با اشاره به ساخت بزرگترین برج فناوری کشور توسط جهاد دانشگاهی کرمانشاه گفت: این فضا می تواند پایگاه و بستری برای فعالیت جوانان و ایجاد شغل برای فارغ التحصیلان دانشگاهی باشد.

فرماندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: استقرار ده ها شرکت و واحد فناور در برج فناوری، بیانگر ظرفیت های عظیم جهاد دانشگاهی در حوزه فناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از ظرفیت های جهاد دانشگاهی برای حل مشکلات کرمانشاه استفاده شود

باید از ظرفیت های جهاد دانشگاهی برای حل مشکلات کرمانشاه استفاده شود