مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-03سياسي

13 آبان برای محکوم کردن آمریکا همه می آییم


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: در یوم الله سیزدهم آبان برای محکوم کردن جنایات آمریکا علیه بشریت همه در راهپیمایی شرکت می کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: در یوم الله سیزدهم آبان برای محکوم کردن جنایات آمریکا علیه بشریت همه در راهپیمایی شرکت می کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین غفوی، امروز(12 آبان) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در این روز، اظهار کرد: این رسوایی را آمریکا هنوز نتوانسته جبران کند.

وی با بیان اینکه آمریکا همواره توطئه های گوناگونی علیه ملت ایران راه می اندازد، گفت: از جمله این توطئه ها جنگ ترکیبی سال گذشته آمریکا بود که به فضل الهی شکست خورد.

غفوری با اشاره به جنایات رخ داده در غزه، گفت: این جنایات چهره آمریکا را برای همگان بر ملا کرد، زیرا آن ها همواره مدعی طرفداری از حقوق بشر هستند، اما دیدیم در غزه جنایات صورت گرفته با سلاح های آمریکایی و با فرماندهی مستقیم آمریکا است که نتیجه آن کشتن هزاران نفر انسان مظلوم که چهار هزار نفر کودک و سه هزار نفر زن هستند، می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان برای محکوم کردن آمریکا همه می آییم

13 آبان برای محکوم کردن آمریکا همه می آییم