مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 19:352023-11-08اجتماعي

در نشست تخصصی معاونان محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی کشور چه گذشت؟


امروز با حضور معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی کشور و معاونان استان ها نشستی تخصصی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد که پیرامون مباحث مختلفی بحث و بررسی انجام شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری امروز با حضور معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی کشور و معاونان استان ها نشستی تخصصی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد که پیرامون مباحث مختلفی بحث و بررسی انجام شد.

غلامرضا ابدالی، مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان محیط زیست کشور 17 آبان ماه در این نشست تخصصی به موضوع تعارضات گونه های پرخطر در کشور اشاره و اظهار کرد: از جمله گونه های پر تعارض گراز با 74 درصد، گرگ 22 درصد و پلنگ دو درصد است.

وی آگاهی رسانی و آموزش جوامع محلی در حاشیه زیستگاه ها، از بین بردن عوامل جذب حیات وحش، اصلاح روش های سنتی دامداری، باغداری و کشاورزی، جبران خسارت ناشی از تعارض را از جمله عمده روش های پیشگیری، مدیریت و کنترل تعارضات برشمرد.

ابدالی گفت: اسفندماه سال گذشته موافقت نامه ای در زمینه خسارت به محیط زیست از سوی صندوق ملی محیط زیست با بیمه کشاورزی صورت گرفت که از اسفندماه سال گذشته تا 18 مهرماه امسال تعداد پرونده های ارسالی 156 مورد و میزان خسارت پرداخت شده تنها 230 میلیون بوده است، در حالی که مجموع برآورد مالی خسارت بیمه حیات وحش معرفی شده به صندوق ملی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نشست تخصصی معاونان محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی کشور چه گذشت؟

در نشست تخصصی معاونان محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی کشور چه گذشت؟