مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 18:102023-10-23اقتصادي

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین وزارت جهاد کشاوزری و سازمان بسیج مستضعفین


وزارت جهاد کشاورزی و سازمان بسیج مستضعفین امروز تفاهم نامه «طرح آبخیز تا جالیز با همکاری بسیج» را برای بهبود و توسعه بخش کشاورزی در راستای امنیت غذایی امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سازمان بسیج مستضعفین و وزارت جهاد کشاورزی امروز تفاهم نامه ای را برای بهبود و توسع وضعیت کشاورزی امضا کردند.

این تفاهم نامه به امضای محمدعلی نیک بخت وزیر جهاد کشاورزی و سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین به امضا رسید.

این تفاهم نامه با عنوان طرح آبخیز تا جالیز با همکاری بسیج، به صورت کلی است و قرار است جزییات و شیوه نامه های آن در معاونت های دو مجموعه پیگیری شود.

پیش از این هم سازمان بسیج و وزارت جهاد کشاورزی درباره واکسیناسیون دام، نهال کاری، نظارت بر زنجیره مرغ و تخم مرغ از تولید تا رسیدن به سر سفره، آبخوان داری، احیای قنوات، امنیت غذایی در 5 محصول کشاورزی، تفاهم نامه هایی را امضا کرده بودند.

در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد، گزارش های بسیار خوبی از استان ها درباره همکاری مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و سپاه و بسیج وجود دارد و بسیج با تمام قوا در خدمت جهاد کشاورزی است که تولیدکننده غذا و تامین کننده امنیت غذایی کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین وزارت جهاد کشاوزری و سازمان بسیج مستضعفین

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین وزارت جهاد کشاوزری و سازمان بسیج مستضعفین