مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 06:102023-11-07سياسي

ورود 11 هزار و 500 تن ذرت فاسد به استان فارس و عزل یک مدیر مسئولیت پذیر!


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس در خصوص 11500 تن ذرت فاسد که به این استان وارد شده ، مسائل و ابهاماتی را در نامه ای به رییس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیرازی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس در خصوص 11500 تن ذرت فاسد که به این استان وارد شده در نامه ای به رییس قوه قضاییه گفته است: محموله فوق که دارای فساد و عناصر غیراستاندار بوده است به انبار اداره کل پشتیبانی امور دام استان منتقل شده و توسط برخی مدیران در سطح استان تلاشی جهت استفاده از ذرت های فاسد به عنوان خوراک طیور صورت گرفته است که خود باعث تهدید سلامت مردم استان فارس می باشد.

همچنین در این نامه به ارائه اطلاعات غیردقیق به دستگاه قضایی استان توسط برخی مدیران اشاره شده است که زمینه به اشتباه انداختن مسئولین قضایی را فراهم نموده اما با هوشمندی آنان و تلاش مدیرکل عزل شده دامپزشکی استان این اتفاق رخ نداده است.

در حالی که تصمیم بر تبدیل محموله فوق به الکل صنعتی اتخاذ می گردد، چگونه کارخانه الکل سازی واقع در شهرستان اقلید درنظر گرفته می شود درحالی که آن کارخانه صرفا امکان تولید الکل طبی را داشته است.

در این بین خسارت هزینه نقل و انتقالات و نگهداری محموله به بیت المال تحمیل می شود که باید جبران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 11 هزار و 500 تن ذرت فاسد به استان فارس و عزل یک مدیر مسئولیت پذیر!

ورود 11 هزار و 500 تن ذرت فاسد به استان فارس و عزل یک مدیر مسئولیت پذیر!