مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-19سياسي

منزل «رضا و طاووس» توسط جهادگران قزوینی بازسازی شد


منزل «رضا و طاووس» برادر و خواهر معلول قزوینی که چندی پیش وضعیت نامناسب آن در فضای مجازی واکنش هایی را به دنبال داشت، توسط گروه جهادی سازندگی بقعه سازان بقیع بازسازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، چندی پیش انتشار گزارشی پیرامون وضعیت نامناسب منزل مسکونی خواهر و برادر معلول قزوینی به نام های رضا و طاووس در فضای مجازی واکنش های زیادی را از سوی مردم و مسوولان به دنبال داشت.

به دنبال انتشار این مطلب، بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین جهت بازسازی این واحد مسکونی اعلام آمادگی کرد و با ورودی جهادگران بسیجی این اقدام در اسرع وقت انجام شد.

در مراسمی که صبح امروز با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، علی دهباشی پور مدیرکل بهزیستی استان، سرهنگ مهدی صادق پور مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) شهرستان قزوین و جمعی از مسوولان، منزل بازسازی شده برادر و خواهر معلول قزوینی تحویل داده شد.

سرهنگ حیدری در این مراسم اظهار کرد: طی چند ماه اخیر، این واحد مسکونی به همت گروه جهادی بقعه سازان بقیع سپاه ناحیه امام حسن(ع) مورد بازسازی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منزل «رضا و طاووس» توسط جهادگران قزوینی بازسازی شد

منزل «رضا و طاووس» توسط جهادگران قزوینی بازسازی شد