مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-03اجتماعي

اعلام سقف پرداخت وام مشاغل خانگی/ دادن بن الکترونیکی به کارگران


پیشنهاد دادن بن الکترونیکی به کارگران، تالیف کتب درسی با محور تعاون و اعلام سقف پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی از مهم ترین خبرهای حوزه اشتغال و تعاون در هفته جاری بود.

- پیشنهاد دادن بن الکترونیکی به کارگران، تالیف کتب درسی با محور تعاون و اعلام سقف پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی از مهم ترین خبرهای حوزه اشتغال و تعاون در هفته جاری بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته ای که گذشت تفاهم نامه مشترک همکاری میان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت آموزش و پرورش به منظور ترویج فرهنگ مشارکت و کارآفرینی در مدارس و تشکیل تعاونی های فرهنگیان و دانش آموزان امضا شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم بر لزوم تالیف کتب و متون درسی با محور تعاون تاکید و ابراز امیدواری کرد: با آموزش و ترویج فرهنگ تعاون در حوزه نظری و عملی،دانش آموزان فارغ التحصیل در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و اشتغال نقش آفرینی کنند.

فعال شدن تعاونی های فرهنگیان و پیگیری تشکیل تعاونی های دانش آموزی در مدارس توسط معاونت پرورشی نیز از موضوعات مورد تاکید وزیر آموزش و پرورش بود.

خبر دیگر هفته به را پیشنهاد کرد و گفت: به جای پرداخت بن نقدی خواربار، به کارگران بن الکترونیکی مثل کالابرگ داده شود تا از طریق آن بتوانند مایحتاج و کالاهای اساسی خود را به قیمت سال قبل ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام سقف پرداخت وام مشاغل خانگی/ دادن بن الکترونیکی به کارگران

اعلام سقف پرداخت وام مشاغل خانگی/ دادن بن الکترونیکی به کارگران