مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-10فرهنگي

مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی در اردبیل برگزار می شود


مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان اردبیل، 21 و 22 آبان ماه در فرهنگسرای بانوان برگزار می شود.

- ایسنا/اردبیل مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان اردبیل، 21 و 22 آبان ماه در فرهنگسرای بانوان برگزار می شود.

ملیحه ملک زاده فرد امروز، 19 آبان با بیان اینکه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی با شعار با قصه لبخند بسازیم برگزار می شود، گفت: نگاه و زاویه ی دید جدید، امیدآفرینی، لبخند، ایمان و الهام آفرینی از رویکردهای ارزش گذاری قصه ها در این جشنواره است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل، مدیر کل کانون استان با اشاره به اینکه فضاسازی و ارتقای ظرفیت قصه گویی به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی در جامعه مدنظر قرار گیرد، عمومی سازی و مردمی سازی قصه گویی در اقشار مختلف جامعه را از اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی دانست.

ملک زاده فرد افزود: جشنواره قصه گویی در چهار بخش مدرن و کلاسیک، بخش آیینی سنتی، بخش زبان اشاره و بخش 90 ثانیه ای برگزار می شود که در مرحله استانی، با ثبت نام و بارگذاری آثار توسط 147 نفر از علاقه مندان به این هنر،27 نفر پس از پایش اولیه قصه ها توسط ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی در اردبیل برگزار می شود

مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی در اردبیل برگزار می شود