مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-21سياسي

برگزاری دادگاه علنی رسیدگی به جنایات سرکرده منافقین در آذرماه


سرانجام دادگاه کیفری رسیدگی به اتهامات اعضا و سرکرده گروهک ترویستی منافقین در تاریخ 21 آذر سال جاری به صورت علنی در دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، سی و هشتمین نشست خبری مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه صبح امروز 30 آبان ماه در ساختمان قوه قضاییه و با حضور خبرنگاران رسانه ها برگزار شد .

  در این نشست سخنگوی قوه قضاییه ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) به عنوان اولین راوی قیام عاشورایی امام حسین(ع) این روز را به جامعه پرستاری، پزشکی و بهورزان و مدافعان سلامت و بهداشت تبریک گفت.

وی همچنین با تبریک هفته بسیج نیز گفت: فرارسیدن سالگرد صدور فرمان تاریخی حضرت امام در 5 آذرماه سال 1358 مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین را به همه بسیجیان دلاور و سرافراز تبریک می گویم و از خداوند می خواهیم که بتوانیم حق این عزیزان را ادا کنیم.

ستایشی افزود: امروز پس از گذشت 45 سال از فرمان تاریخی حضرت امام(ره)، فرهنگ و آرمان بسیج در تمامی شقوق اجتماعی وفرهنگی و تمام آزادی خواهان و مقابله کننده با کفر به عنوان فرهنگ پیش رونده و تاثیر گذار شناخته شده است.

سخنگوی قوه قضاییه با ابراز انزجار از اقدامات جنایت کارانه علیه کودکان و زنان بی دفاع و مظلوم فلسطین عنوان کرد: بلندگوهای مدعی حقوق  امروز در برابر تراژدی غمبار لح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دادگاه علنی رسیدگی به جنایات سرکرده منافقین در آذرماه

برگزاری دادگاه علنی رسیدگی به جنایات سرکرده منافقین در آذرماه