مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:352023-10-25سياسي

لزوم تربیت هنرجویان متناسب با نیازهای جامعه و بازار کار


معاون دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش گفت: تاثیر آموزش های شایستگی محور در تربیت فنی وحرفه ای و مهارتی هنرجویان، کشورهای جهان را به سمت استفاده از آموزش های شایستگی محور به جای آموزش های سنتی سوق داد.

- معاون دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش گفت: تاثیر آموزش های شایستگی محور در تربیت فنی وحرفه ای و مهارتی هنرجویان، کشورهای جهان را به سمت استفاده از آموزش های شایستگی محور به جای آموزش های سنتی سوق داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدرضا دوراندیش معاون دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش در بازدید از هنرستان هنرهای زیبای دختران تهران اظهارکرد: هنرستان های هنرهای زیبا به منظور توسعه و تقویت هنرهای ملی و آموزش و تربیت استعداد افراد علاقه مند در این حوزه تاسیس شده اند.

وی افزود: ارائه آموزش های فنی وحرفه ای و مهارتی در کشورهای دنیا از طریق نهادهای مختلف صورت می گیرد؛ این نهادها شامل نهادهای دولتی، غیردولتی و مراکز آموزشی خصوصی هستند.

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش وپرورش اظهار کرد: سوالی که همواره در ذهن هنرجویان، خانواده ها، برنامه ریزان آموزش های فنی وحرفه ای در آموزش وپرورش مطرح بوده این است که انتظار از آموزش و تربیت فنی وحرفه ای چیست؟.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تربیت هنرجویان متناسب با نیازهای جامعه و بازار کار

لزوم تربیت هنرجویان متناسب با نیازهای جامعه و بازار کار