مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 23:152023-10-29حوادث

سارق با پول های دزدی برای خواهرانش خانه می خرید


مرد جوان که با سرقت از خانه های تهران با پول های مسروقه برای دو خواهر خود ملک می خرید در حالی دستگیر شد که همدست دیگرش نیز یک باند تشکیل داده و در مجموع به 85 خانه دستبرد زده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: با دریافت گزارش های چندین پرونده سرقت از منازل و به دست آمدن تصاویر به دست آمده از صحنه های سرقت، یکی از سارقان حرفه ای که با همکاری همدستش به شیوه های مختلف از منازل مسکونی در سطح شهر تهران سرقت می کردند، شناسایی شد.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی ها و اقدامات پلیسی، متهم اصلی پرونده پس از ارتکاب سرقت اموال مسروقه را به فروش رسانده و وجوه دریافتی را به حساب دو خواهر خود واریز می کرده است؛ تحقیقات کارآگاهان حاکی از آن بود که متهم اصلی پرونده با واریز وجوه اموال مسروقه به حساب خواهران خود، تعدادی ملک به نام آنها خریده است.

با شناسایی آخرین مخفیگاه سارق حرفه ای، متهم به همراه دو خواهرش دستگیر و به مقر پلیس آگاهی تهران منتقل شدند.

تلاش برای دستگیری باند دوم سرقت سردار ولی پور افزود: متهم در پلیس آگاهی به 25 فقره سرقت با همکاری همدستانش اعتراف کرد و در ادامه بررسی کارآگاهان نشان از این داشت که متهم دوم پرونده پس از دستگیری همدستش به سرقت از منازل با همکاری س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق با پول های دزدی برای خواهرانش خانه می خرید

سارق با پول های دزدی برای خواهرانش خانه می خرید