مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-05سياسي

مجلس تصویب کرد: دسترسی پلتفرم های بخش خصوصی به اطلاعات وسایل نقلیه


طبق این مصوبه، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف است با همکاری نهادها و سازمان های دارای اطلاعات راجع به وسایل نقلیه موتوری امکان استعلام برخط (آنلاین) اطلاعات و سوابق مربوط به اموال مورد معامله و همچنین صلاحیت و اهلیت معاملاتی اشخاص را برای .

- طبق این مصوبه، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف است با همکاری نهادها و سازمان های دارای اطلاعات راجع به وسایل نقلیه موتوری امکان استعلام برخط (آنلاین) اطلاعات و سوابق مربوط به اموال مورد معامله و همچنین صلاحیت و اهلیت معاملاتی اشخاص را برای سکو(پلتفرم )های بخش خصوصی فراهم نماید.

نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز یکشنبه و در ادامه بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، ماده الحاقی 23 را تصویب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف شد با همکاری نهادها و سازمان های دارای اطلاعات راجع به وسایل نقلیه موتوری، امکان استعلام آنلاین اطلاعات و سوابق مربوط به اموال مورد معامله و همچنین صلاحیت و اهلیت معاملاتی اشخاص را برای پلتفرم های بخش خصوصی فراهم کند.

طبق این مصوبه، در اجرای قانون مدیریت داده ها و اطلاعات ملی مصوب  30/ 6/ 1401 و به منظور پیشگیری از جرائم و ارتقای سلامت معاملات وسایل نقلیه موتوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس تصویب کرد: دسترسی پلتفرم های بخش خصوصی به اطلاعات وسایل نقلیه

مجلس تصویب کرد: دسترسی پلتفرم های بخش خصوصی به اطلاعات وسایل نقلیه