مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-20اقتصادي

رسیدگی به چهار پرونده یک کشتارگاه متخلف در ساری


سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: مدیرعامل یک کشتارگاه به پرداخت بیش از 203 میلیارد ریال جزای نقدی برای عرضه خارج از شبکه محکوم شد.

- سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: مدیرعامل یک کشتارگاه به پرداخت بیش از 203 میلیارد ریال جزای نقدی برای عرضه خارج از شبکه محکوم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، محمدعلی اسفنانی گفت: شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی ساری به تخلف یک کشتارگاه برای عرضه خارج از شبکه 32 هزار کیلوگرم مرغ به ارزش 20 میلیارد و 320 میلیون ریال ر قالب چهار پرونده رسیدگی کرد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: این شعبه پس از بررسی و مدارک موجود در پرونده کشتارگاه متخلف و استعلام جهاد کشاورزی، علاوه بر الزام بر عرضه در شبکه، مدیرعامل شرکت را جمعا در چهار پرونده به پرداخت 203 میلیارد و 200 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته اسفنانی، با درخواست مدیرعامل هر چهار پرونده در شعبه دوم تجدیدنظر تعزیرات حکومتی مازندران بررسی شد و شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک مستند، حکم شعبه بدوی را تایید کرد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: با گزارش جهاد کشاورزی پیرامون تخلف یک کشتارگاه برای عرضه نکردن 32 هزار کیلوگرم مرغ در میدان بهمن تهران در چهار مرحله، پرونده های این تخلف برای بررسی به تعزیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به چهار پرونده یک کشتارگاه متخلف در ساری

رسیدگی به چهار پرونده یک کشتارگاه متخلف در ساری