مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 18:052023-10-25بين الملل

نتایج آخرین نظرسنجی ها: مخالفت آمریکایی ها با توحش بایدن در غزه


نظرسنجی اخیر یک پیام مشخص دارد و آن اینکه روایت گری و استدلال تیم سیاست خارجی آمریکا در قبال ماهیت و شکل عملیات طوفان الاقصی و متعاقبا جنگ غزه، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: نظرسنجی مشترک وال استریت ژورنال/ایپسوس از آمریکایی ها نشان می دهد که افکار عمومی این کشور در قبال جنگ غزه ملاحظاتی دارند که چندان با رویکرد راهبردی و عملیاتی کاخ سفید در قبال این منازعه هم خوانی ندارد! بر اساس نتایج این نظرسنجی نیمی از آمریکایی ها از موضع عمومی غیر مداخله گرایانه یا بی طرف حمایت می کنند و اکثریت واضح، مخالف حضور نیروهای رزمی ایالات متحده در هر سناریوی جنگی فعال هستند.

نکته قابل تامل اینکه بیشتر آمریکایی ها تاکید دارند؛ واشینگتن نباید در مناقشه ای که در غرب آسیا میان رژیم صهیونیستی و فلسطین وجود دارد، طرف هیچ یک از این دو را بگیرد.

مهم تر اینکه در این نظرسنجی، حمایت 53 درصدی آمریکایی ها از نقش آفرینی واشینگتن در سوق دادن طرفین منازعه اخیر (حماس و رژیم صهیونیستی) به سوی مذاکره و آتش بس را شاهد هستیم، موضوعی که با توجه به تاکید چند روز گذشته مقامات آمریکایی بر عدم آتش بس، بسیار معنادار است! فارغ از ابعاد فرامتنی و میدانی نظرسنجی صورت گرفته در آمریکا، اکنون بیش از پیش مشخص شده که مشی دو حزب دموکرات و جمهوری خواه در قبال رژیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج آخرین نظرسنجی ها: مخالفت آمریکایی ها با توحش بایدن در غزه

نتایج آخرین نظرسنجی ها: مخالفت آمریکایی ها با توحش بایدن در غزه