مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 19:352023-11-21حوادث

کشف یک تن موادمخدر در مرز های هرمزگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا گفت: در راستای برخورد با قاچاق مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ، - فرمانده مرزبانی فراجا از انهدام و متلاشی شدن دو باند قاچاق و کشف بیش ازیک تن موادمخدر در مرز های آبی استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا گفت: در راستای برخورد با قاچاق مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ، مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه و جاسک طی دو عملیات جداگانه با اقدامات اطلاعاتی و اشراف کامل بر مرز های آبی، موفق شدند بیش از یک تن مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی افزود: مرزبانان موفق شدند با انهدام 2 باند از سوداگران مرگ در مرز های استان هرمزگان، ضمن توقیف 2 شناور و یک دستگاه موتور سیکلت، یک تن و 60 کیلوگرم مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.

سردار گودرزی با اشاره به دستگیری 3 قاچاقچی در این رابطه و قدردانی از همکاری خوب مردم با مرزبانان در شناسایی و کشف جرایم، اظهار داشت: با توجه به حضور و اشراف مرزبانان در سر تا سر مرز های آبی و خشکی، مجرمان به ویژه سوداگران مرگ در امان نخواهند بود و با مجرمان برابر قانون و با قاطعیت برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک تن موادمخدر در مرز های هرمزگان

کشف یک تن موادمخدر در مرز های هرمزگان