مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 08:562023-11-05ورزشي

جزییات کامل مصوبات دور دوم سفر رییس جمهور به کردستان


اسماعیل زارعی کوشا در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: استقبال پرشور مردم سنندج و استان از رییس جمهور بازتاب بسیار خوبی داشت.

استاندار کردستان به علت انتخاب میدان آزادی به عنوان محل دیدار مردمی سنندج با رییس جمهور اشاره کرد و گفت: دیدار مردمی رییس جمهور در سفرهای استانی اغلب در فضای ورزشی و استادیوم ها برگزار می شود و ما تفاوتی در این زمینه ایجاد کردیم و مایل بودیم در جایی برگزار شود که نمادی از کردستان نمایان باشد و با توجه به اینکه نماد میدان آزادی برای همه شناخته شده است، این مکان را برای دیدار برگزیدیم.

وی با بیان اینکه زمان دور دوم سفر استانی رییس جمهور به کردستان مصادف با اتفاقات سال گذشته بود، افزود: چنین استقبالی از رییس جمهور پیام بسیار مهمی داشت و آن امنیت و آرامش استان است و ما به بزرگ منشی مردم ایمان داریم که ما را سربلند کردند.

زارعی کوشا به مصوبات دور اول سفر رییس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: این مصوبات سه ساله بود و برای راه آهن یک هزار 200 میلیارد تومان برای سال های 1400 تا 1402مصوبه داشتیم لذا با تلاش بسیار، تخصیص خوبی گرفتیم و باعث شد در جذب اعتبارات و تخصیص ها نسبت به سایر استانها  سهم بیشتری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات کامل مصوبات دور دوم سفر رییس جمهور به کردستان

جزییات کامل مصوبات دور دوم سفر رییس جمهور به کردستان