مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 13:502023-10-27حوادث

وقوع تصادف زنجیره ای در آزادراه زنجان به قزوین


رییس اورژانس استان زنجان از وقوع تصادف زنجیره ای در محور زنجان به قزوین خبر داد و گفت: این تصادف پنج نفر را راهی بیمارستان کرد.

- داریوش تقیلو، رییس اورژانس استان زنجان از وقوع تصادف زنجیره ای در اتوبان زنجان به قزوین خبر داد و اظهار کرد: در این سانحه پنج دستگاه خودرو با همدیگر برخورد کردند.

رییس اورژانس استان زنجان تندر 90، دو دستگاه پژو 405، پیکان و کامیون را خودروهای برخورد کرده با یکدیگر اعلام و تصریح کرد: گزارش این تصادف ساعت 2 امروز ثبت شده است.

تقی لو کیلومتر 30 لاین شمالی اتوبان زنجان به قزوین را محل دقیق وقوع تصادف زنجیره ای صبح امروز اعلام کرد و گفت: در این تصادف حدود 13 نفر درگیر بودند که پنج مصدوم به بیمارستان منتقل و هشت نفر از انتقال امتناع کردند.

رییس اورژانس استان زنجان به اعزام دو دستگاه آمبولانس به محل وقوع تصادف امروز اشاره و تصریح کرد: این آمبولانس ها از پایگاه های سلطانیه و چرگر به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در تصادف زنجیره ای روی داده خانم های 70ساله و 28 و هشت ساله و دو آقای 10ساله و 28ساله برای ادامه درمان به بیمارستان موسوی منتقل شدند و هشت نفر که ترومای جزیی داشتند از اعزام امتناع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع تصادف زنجیره ای در آزادراه زنجان به قزوین

وقوع تصادف زنجیره ای در آزادراه زنجان به قزوین