مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 13:052023-10-23اقتصادي

تعمیر و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی


رییس اداره ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی از تعمیر و بازسازی، خرید و تجهیز ماشین آلات راهداری استان با اعتبار 540 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسن سپاهی، رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که انجام عملیات راهداری علاوه بر نیروی راهدار باتجربه به ماشین آلات راهداری مجهز نیاز دارد و براین اساس از ابتدای امسال تا پایان شهریور این اداره 537 هزار و 650 میلیون ریال در زمینه تعمیر و بازسازی، خرید تجهیزات ماشین آلات راهداری تامین اعتبار شده است.

  وی در ادامه گفت: بازسازی 5 دستگاه ماشین آلات راهداری و همچنین برنامه ریزی تعمیر راه اندازی سایر ماشین آلات با اعتبار 310 میلیارد ریال در حال انجام است.

وی به هزار و 800 مورد انجام تعمیرات و سرویس ماشین آلات در 6 ماهه اول امسال اشاره کرد و افزود: به این منظور هزار و 200 قطعه انواع لوازم یدکی مورد نیازخرید و تعویض شده اند.

  رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در رابطه با خرید تجهیزات مورد نیاز راهداری اظهار کرد: برای خرید یک دستگاه نمک پاش و تیغه برف روبی، سه دستگاه فیلتراسیون گازوییل و خرید تریلر تانکر 33 هزار لیتری همچنین دیگر تجهیزات و ملزومات راهداری از محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیر و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی

تعمیر و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی