مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-15بين الملل

تقلای رژیم صهیونیستی برای توجیه حمله به بزرگترین بیمارستان غزه


وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در سخنانی تلاش کرد تا حمله غیرانسانی نظامیان این رژیم به بیمارستان «الشفا» به عنوان بزرگ ترین بیمارستان غزه را توجیه کند.

- وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در سخنانی تلاش کرد تا حمله غیرانسانی نظامیان این رژیم به بیمارستان الشفا به عنوان بزرگ ترین بیمارستان غزه را توجیه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در گفت وگو با رادیو 103FM گفت، این رژیم به عملیات نظامی در نوار غزه ادامه خواهد داد، حتی اگر هفته ها یا ماه ها طول بکشد و عملیات تا رسیدن به دو هدف یعنی از بین بردن حماس و بازگرداندن همه اسرای صهیونیست ادامه خواهد یافت.

وی در تلاش برای توجیه حمله بامداد امروز (چهارشنبه) به بیمارستان الشفا غزه نیز مدعی شد، هدف از عملیات های ارتش رژیم صهیونیستی در ساختمان بیمارستان الشفا در نوار غزه، تخریب تونل های حماس و یافتن اسرای صهیونیست در نوار غزه بود.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه ارتش این رژیم هم اکنون در مجاورت بیمارستان الشفا حضور دارد، مدعی شد: پس از دریافت اطلاعات شناسایی وارد بیمارستان شدیم و اسراییل طبق قوانین بین المللی عمل می کند! نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) به محوطه مجتمع پزشکی الشفا در غرب شهر غزه یورش بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلای رژیم صهیونیستی برای توجیه حمله به بزرگترین بیمارستان غزه

تقلای رژیم صهیونیستی برای توجیه حمله به بزرگترین بیمارستان غزه