مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-06بين الملل

ونزوئلا: تهدید اتمی اسراییل علیه غزه، تهدید کل بشریت است


وزارت خارجه ونزوئلا امروز ضمن محکوم کردن تهدید یک وزیر صهیونیست به استفاده از بمب اتمی علیه نوار غزه، خواستار اقدام سازمان ملل در این مورد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه واکنش های تند جهانی به تهدید ددمنشانه وزیر صهیونیست برای استفاده از بمب اتمی علیه نوار غزه، ونزوئلا نیز از این درخواست جنایتکارانه به شدت انتقاد کرد.

وزارت خارجه ونزوئلا امروز (دوشنبه) با صدور بیانیه ای اظهارات آمیخای الیاهو وزیر امور میراث و قدس اشغالی در کابینه رژیم تروریست صهیونیستی را تهدیدی علیه تمام بشریت توصیف کرد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، در این بیانیه آمده است: ونزوئلا اظهارات وزیر اسراییلی که با اعلام احتمال توسل به حمله اتمی علیه مردم بی دفاع نوار غزه، تمام بشریت را تهدید کرد؛ محکوم می کند .

این وزارتخانه تصریح کرد که اظهارات این مقام صهیونیست، نقض فاحش توافقنامه های بین المللی و نشانه این است که اسراییل به حدی پست فطرت شده که حیات روی کره زمین را تهدید می کند .

طبق این گزارش، وزارت امور خارجه در ادامه از سازمان ملل و دیگر مجامع بین المللی خواست که به این تهدیدهای وحشیانه رژیم کودک کُش تل آویو واکنش نشان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ونزوئلا: تهدید اتمی اسراییل علیه غزه، تهدید کل بشریت است

ونزوئلا: تهدید اتمی اسراییل علیه غزه، تهدید کل بشریت است