مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 16:012023-11-05اجتماعي

هشدار سیلابی شدن رودخانه های شرقی هرمزگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی حمزه نژاد کارشناس هواشناسی هرمزگان ظهر امروز با اشاره به نفوذ سامانه بارشی از جنوب شرق کشور، اظهار کرد: نقشه ها و مدل های جدید هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان است که میزان و شدت فعالیت آن در طول روز در نقاط مختلف هرمزگان متفاوت خواهد بود.

وی با اشاره به این نکته که رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست، بیان کرد: با توجه به رگباری بودن بارش طی ساعات آینده امروز، وقوع تگرگ و تند باد لحظه ای نیز پیش بینی می شود.

وی گفت: با توجه به تاثیر سامانه بارشی در مناطق دریایی تنگه ی هرمز و وقوع تند باد لحظه ای همراه با رعد وبرق بویژه در محدوده جزایر قشم، هرمز، لارک و هنگام دریا نسبتا مواج و شرایط ترددهای دریایی در محدوده تنگه ی هرمز ایمن نخواهد بود، همچنین در جزایر غربی استان از جمله جزایر کیش و لاوان بویژه از ساعات ظهر وزش باد نسبتا شدید شمال غربی سبب مواج شدن خلیج فارس خواهد شد.

حمزه نژاد افزود: توصیه می شود با توجه به ناپایداری های جوی و دریایی تمهیدات لازم صورت گیرد و از تردد شناورهای سبک خودداری شود و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورهای مسافربری در بنادر مرکزی و غربی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سیلابی شدن رودخانه های شرقی هرمزگان

هشدار سیلابی شدن رودخانه های شرقی هرمزگان