مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-01فرهنگي

همایش کرمان شناسی جانی دوباره می گیرد


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: همایش کرمان شناسی با همکاری بنیاد ایران شناسی در کرمان و میراث فرهنگی بعد از گذشت چندین سال برگزار می شود.

- ایسنا/کرمان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: همایش کرمان شناسی با همکاری بنیاد ایران شناسی در کرمان و میراث فرهنگی بعد از گذشت چندین سال برگزار می شود.

سعید شاهرخی امروز 10 آبان ماه در نشست با مدیر بنیاد ایرانشناسی در کرمان اظهار کرد: با توجه به اینکه میراث فرهنگی و بنیاد ایران شناسی دو دستگاه هم خانواده هستند و در راستای حفظ، احیا و معرفی پیشینه تاریخی، تمدن و فرهنگ مردم کرمان و ایران فعالیت می کنند، می توانند این همایش را به بهترین شکل برگزار کنند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه به دنبال انعقاد تفاهم نامه با بنیاد ایران شناسی در کرمان هستیم، افزود: این تفاهم نامه به همپوشانی و هم افزایی فعالیت های علمی این دو دستگاه کمک زیادی می کند.

او به وجود پژوهشکده کرمان شناسی در بنیاد ایران شناسی اشاره کرد و گفت: واحد پژوهشی اداره کل میراث فرهنگی و پژوهشکده کرمان شناسی می توانند با انسجام بیشتری به فعالیت های پژوهشی بپردازند و این فعالیت ها را در اختیار فرهیختگان و دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش کرمان شناسی جانی دوباره می گیرد

همایش کرمان شناسی جانی دوباره می گیرد