مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-08اقتصادي

نظارت جدی بر فعالیت آزمایشگاه های خصوصی مکانیک خاک کرمانشاه نمی شود


مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمانشاه با انتقاد از عدم نظارت جدی بر عملکرد آزمایشگاه های خصوصی مکانیک خاک گفت: باید در حوادثی مانند سیل و زلزله منتظر نتایج این عدم نظارت ها باشیم.

- نظارت جدی بر فعالیت آزمایشگاه های خصوصی"مکانیک خاک" کرمانشاه نمی شود ایسنا/کرمانشاه مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان کرمانشاه با انتقاد از عدم نظارت جدی بر عملکرد آزمایشگاه های خصوصی مکانیک خاک گفت: باید در حوادثی مانند سیل و زلزله منتظر نتایج این عدم نظارت ها باشیم.

مهندس علیرضا چراغی در نشست خبری امروز (17 آبان) با اشاره به شروع فعالیت آزمایشگاه مرکزی فنی و مکانیک خاک کشور در سال 1334 گفت: شعبه این آزمایشگاه در استان کرمانشاه از سال 1355 فعالیت خود را آغاز کرده و طی این سالها علاوه بر استان بر فعالیت استان های لرستان، کردستان، همدان و ایلام هم نظارت دارد و به نوعی قطبیت غرب کشور را داریم.

وی افزود: این آزمایشگاه زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی است و در مجموع سالیانه چهار میلیون آزمایش در پروژه های عمرانی کشور انجام می دهد.

چراغی گفت: این آزمایش ها در حوزه های مختلف راه و ساختمان است و خوشبختانه با تجهیزات و امکانات به روزی که آزمایشگاه مرکزی در اختیار دارد، استانداردهای لازم در این حوزه به طور کامل رعایت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت جدی بر فعالیت آزمایشگاه های خصوصی مکانیک خاک کرمانشاه نمی شود

نظارت جدی بر فعالیت آزمایشگاه های خصوصی مکانیک خاک کرمانشاه نمی شود