مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-03سياسي

نماینده مجلس: مردم در راهپیمایی فردا نفرت خود از آمریکا را نشان دهند


با توجه به نقش آمریکا در کشتار مردم بی دفاع غزه، راهپیمایی 13 آبان امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید با حضور گسترده در این مراسم انزجار خود را از سیاست های خصمانه آمریکا برای دشمنی با مردم ایران و کشتار مردم غزه فریاد بزنیم.

- حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به جنایات آمریکا علیه ملت ایران قبل از تسخیر لانه جاسوسی و بعد از آن گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و افشای اسناد جاسوسی و دستگاه های شنود سفارتخانه این کشور برای جاسوسی علیه ملت ایران، چهره واقعی آمریکا را به همگان نشان داد.

وی افزود: اگر تا پیش از آن آمریکا با شعارهای دروغینی که در دفاع از حقوق بشر سر می داد، نزد افکار عمومی جهان آبرو و اعتباری از این طریق برای خود کسب کرده بود، با تسخیر لانه جاسوسی این آبروی ساختگی آمریکا از بین رفت.

عضو فراکسیون روحانیت  مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی را می توان اولین حرکت در جهت افشای چهره واقعی هیئت حاکمه آمریکا نزد افکار عمومی جهان دانست.

نصیرایی خاطرنشان کرد: علاوه بر افشای چهره واقعی آمریکا با تسخیر لانه جاسوسی، پوشالی بودن قدرت این کشور نیز به همگان نشان داده شد و ملت های آزادیخواه جهان فهمیدند که باید بدون ترس از ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: مردم در راهپیمایی فردا نفرت خود از آمریکا را نشان دهند

نماینده مجلس: مردم در راهپیمایی فردا نفرت خود از آمریکا را نشان دهند