مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 09:402023-11-15بين الملل

کره شمالی موتور سوخت جامد جدید برای موشک بالستیک آزمایش کرد


کره شمالی امروز چهارشنبه اعلام کرد که با موفقیت موتورهای سوخت جامد جدیدی را که برای موشک های بالستیک میان برد طراحی شده، آزمایش کرده است.

به گفته آمریکا، - کره شمالی امروز چهارشنبه اعلام کرد که با موفقیت موتورهای سوخت جامد جدیدی را که برای موشک های بالستیک میان برد طراحی شده، آزمایش کرده است.

به گفته آمریکا، پیونگ یانگ در حال تقویت زرادخانه هسته ای خود با سلاح های قوی تر و رصد سخت تر است که به طور بالقوه می تواند پایگاه های نظامی ایالات متحده در گوام و ژاپن را هدف قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه رسمی کره شمالی (کی سی ان ای) گزارش داد که دانشمندان نظامی این کشور موتورهای موشک مرحله اول و مرحله دوم را در روزهای شنبه و سه شنبه آزمایش کردند.

در این گزارش اشاره نشده که انتظار می رود این سامانه موشکی جدید چه زمانی تکمیل شود.

این آزمایش ها، از تلاش های کره شمالی برای توسعه تسلیحاتش حکایت دارد و برخی تحلیلگران می گویند که این روند می تواند با همکاری تسلیحاتی ادعایی با روسیه در مواجهه با رویارویی های جداگانه و تشدید شده با ایالات متحده تقویت شود.

آزمایش روز سه شنبه در شرایطی انجام شد که الکساندر کوزلوف، وزیر منابع طبیعی روسیه برای گفت وگو درباره مبادلات تجاری و فناوری وارد کره شمالی شد و همزمان این کشورها روی جزییات توافق هایی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی موتور سوخت جامد جدید برای موشک بالستیک آزمایش کرد

کره شمالی موتور سوخت جامد جدید برای موشک بالستیک آزمایش کرد